Gyakori kérdések
- Regisztrálnom kell a vásárláshoz?
-
Nem. Vendégként is tudsz vásárolni, de ha regisztrálsz, akkor a profilodba belépve nyomon tudod követni a megrendelésed állapotát. Továbbá a hűségrendszerben pontokat kapsz, melyeket különféle kedvezményekre, termékekre, stb. tudsz beváltani, amennyiben regisztrálsz az oldalunkon.
- Módosíthatom/törölhetem a megrendelésem?
-
Igen. A megrendelés módosítására és törlésére addig van lehetőséged, amíg meg nem kapod a szállítást igazoló e-mailt. A módosítási/törlési igényed írd meg nekünk a hello@thegiftforge.hu e-mal címre.
- Hogyan tudok egyedi megrendelést leadni?
-
Az egyedi megrendelés menüpont alatt található űrlapot kitöltve, vagy a hello@thegiftforge.hu e-mail címen. Kérjük, mindkét esetben olvasd el a tájékoztatót!
- Miként és milyen kedvezményeket tudok beváltani rendelésnél?
-
A webshopunkon jelenleg több fajta kedvezmény is elérhető. Ilyen pl. a hűségrendszerben beváltott pontok utáni kedvezmények, egyedi kuponkódos kedvezmények, társasjáték kölcsönadás után járó kedvezmények, mennyiségi kedvezmények, stb.
A különféle kedvezmények egyike sem összevonható. Tehát pl. egy mennyiségi kedvezményt nem lehet összevonni egy kuponkóddal, vagy egy hűségrendszerben megszerzett kedvezményt nem lehet összevonni egy kölcsönadás után járó kedvezménnyel, és így tovább. - Mit jelent az extra gravírozás a termékeknél?
-
Vannak olyan termékeink, melyek esetében lehetőség van plusz gravírozásra, a meglévő mellett (pl.: könyvjelző hátoldala) vagy teljesen egyedi gravírozásra (pl.: kockatorony). Azoknál a termékeknél, ahol lenyíló listából ki lehet választani az extra gravírozási lehetőséget. A gravírozásra szánt szöveget a rendelés megjegyzésénél tudod megadni vagy küld el e-mailben a hello@thegiftforge.hu címre.
- Lehet-e festett figurát tárolni a társasjáték rendezőitekben?
-
Igen, mivel a karok a figura talpának oldalát fogják, ezért nem sérül a festett rész. Akkor sem, ha a talpazat is dekorálva van.
A figuratartó működési elve az, hogy a kicsi „karok”, melyek a figurák megtartását szolgálják, behelyezéskor elmozduljanak. Majd, amikor a figura a helyére pattan, rászoruljanak. Ezzel biztosítva azt, hogy ne essenek ki, ne mozduljanak el. - Lehet-e kártyavédővel ellátott kártyát tárolni a társasjáték rendezőitekben?
-
Minden esetben igen a válasz. Jelenleg a piacon rengeteg kártyavédő található, természetesen az összes vastagságot nem tudjuk belekalkulálni a kártyatartókba, ezért egy közepes vastagsággal számolunk. Így, ha vékonyabb kártyavédőt használsz vagy egyáltalán nem használsz, akkor több helyed marad a tárolásra.
A termékeink többnyire MTL prémium kártyavédővel vannak tesztelve. De ha nem vagy biztos a méretben, akkor javasoljuk, hogy megrendelés előtt ellenőrizd, hogy az általad használt kártyavédő megfelelő méretű-e! A kártyatartók méretét a termékfotókon találod. - Néhány termék fotón nyilak és számok vannak berajzolva, ez mit jelent?
-
A termék/alkatrész méretei. Pl. kockatorony esetén a kinyitott és összecsukott állapot méretei, vagy a társasjáték rendezőknél a kártyatartók méretei.
- Támogatja az insert a doboz állítva tárolását?
-
Alapvetően igen. Törekszünk arra tervezéskor, hogy vagy "lezárják" egymást az egyes insert elemek, vagy tetőt kapnak. Vannak viszont olyan insertek, amelyekben a játékostáblák vagy a térkép tölti be ezt a szerepet. (pl. Mars terraformálása, Viticulture, 7 csoda) Az ilyen insertek esetén, ha nincs meg minden kiegészítő, akkor maradhatnak hézagok a dobozban, melyek miatt nem ajánlott az állítva tárolás.
- Mennyi idő alatt készül el a megrendelésem?
-
A megrendeléseket a beérkezésüktől számított 24-48 órán belül dolgozzuk fel. A teljesítési idő attól függ, hogy tartalmaz-e a rendelés gyártandó terméket, vagy csak olyat, amely készleten van. (Az, hogy egy termék kosárba rakható nem azt jelenti, hogy készleten van, lásd pl. társasjáték rendezők).
Bővebb információt a gyártási és szállítási időkről itt találsz.
- A csomagolás nem volt sérülés, de a terméken igen. Mit tegyek?
-
Amennyiben a kapott termék sérült vagy rossz minőségű, kérjük, írd meg nekünk e-mailben a hello@thegiftforge.hu címre a problémát. A könnyebb ügyintézés érdekében, kérjük, küldj nekünk fotókat a sérült termékről. A további teendőket e-mailben vagy telefonon egyeztetjük le veled.
- Sérült csomagolásban érkezett meg a termék. Mit tegyek?
-
Amennyiben sérült csomagolásban kapod hozza ki a futár neked a terméket. Kérjük, hogy ne vedd át. A kézbesítéskor jelezd a futárnak, hogy sérült a doboz és szeretnéd megnézni a beltartalmát. Ez esetben a futár köteles megvizsgálni a csomagot és annak tartalmát. Abban az esetben, ha a termék sérült, úgy jegyzőkönyv készül róla, majd a futár visszavisszi a raktárban, ahol egy újabb felülvizsgálaton esik át. Végül visszakerül hozzánk a termék. Amint visszaérkezett hozzánk a termék mi is megvizsgáljuk, és gyártunk neked újat vagy javítjuk a sérült terméket.
Amennyiben akkor vetted észre, hogy sérült a doboz (és vele együtt a termék is), amikor már elment a futár, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@thegiftforge.hu e-mail címen. Természetesen ilyen esetben is cseréljük/javíjuk a terméket, amennyiben rögtön az átvétel után értesülünk róla.