Gyakori kérdések
- Regisztrálnom kell a vásárláshoz?
-
Nem. Vendégként is tudsz vásárolni, de ha regisztrálsz, akkor a profilodba belépve nyomon tudod követni a megrendelésed állapotát.
- Módosíthatom/törölhetem a megrendelésem?
-
Igen. A megrendelés módosítására és törlésére addig van lehetőséged, amíg meg nem kapod a szállítást igazoló e-mailt. A módosítási/törlési igényed írd meg nekünk a hello@thegiftforge.hu e-mal címre.
- Hogyan tudok egyedi megrendelést leadni?
-
Az egyedi megrendelés menüpont alatt található űrlapot kitöltve, vagy a hello@thegiftforge.hu e-mail címen. Kérjük, mindkét esetben olvasd el a tájékoztatót!
- Mit jelent az extra gravírozás a termékeknél?
-
Vannak olyan termékeink, melyek esetében lehetőség van plusz gravírozásra, a meglévő mellett (pl.: könyvjelző hátoldala) vagy teljesen egyedi gravírozásra (pl.: kockatorony). Azoknál a termékeknél, ahol lenyíló listából ki lehet választani az extra gravírozási lehetőséget, a termék oldalán képfeltöltéssel vagy a kosárban megjegyzéssel lehet megadni a gravírozásra szánt szöveget.
- Lehet-e festett figurát tárolni a társasjáték rendezőitekben?
-
Igen, mivel a karok a figura talpának oldalát fogják, ezért nem sérül a festett rész. Akkor sem, ha a talpazat is dekorálva van.
A figuratartó működési elve az, hogy a kicsi „karok”, melyek a figurák megtartását szolgálják, behelyezéskor elmozduljanak. Majd, amikor a figura a helyére pattan, rászoruljanak. Ezzel biztosítva azt, hogy ne essenek ki, ne mozduljanak el. - Lehet-e kártyavédővel ellátott kártyát tárolni a társasjáték rendezőitekben?
-
Minden esetben igen a válasz. Jelenleg a piacon rengeteg kártyavédő található, természetesen az összes vastagságot nem tudjuk belekalkulálni a kártyatartókba, ezért egy közepes vastagsággal számolunk. Így, ha vékonyabb kártyavédőt használsz vagy egyáltalán nem használsz, akkor több helyed marad a tárolásra.
A termékeink többnyire MTL prémium kártyavédővel vannak tesztelve. De ha nem vagy biztos a méretben, akkor javasoljuk, hogy megrendelés előtt ellenőrizd, hogy az általad használt kártyavédő megfelelő méretű-e! A kártyatartók méretét a termékfotókon találod. - Néhány termék fotón nyilak és számok vannak berajzolva, ez mit jelent?
-
A termék/alkatrész méretei. Pl. kockatorony esetén a kinyitott és összecsukott állapot méretei, vagy a társasjáték rendezőknél a kártyatartók méretei.
- Támogatja az insert a doboz állítva tárolását?
-
Alapvetően igen. Törekszünk arra tervezéskor, hogy vagy "lezárják" egymást az egyes insert elemek, vagy tetőt kapnak. Vannak viszont olyan insertek, amelyekben a játékostáblák vagy a térkép tölti be ezt a szerepet. (pl. Mars terraformálása, Viticulture, 7 csoda) Az ilyen insertek esetén, ha nincs meg minden kiegészítő, akkor maradhatnak hézagok a dobozban, melyek miatt nem ajánlott az állítva tárolás.
- Mennyi idő alatt készül el a megrendelésem?
-
Fontos tudnod, hogy nincs raktárkészletünk. A megrendelés feldolgozását a beérkezéstől számított 24-48 órán belül dolgozzuk fel. A megrendeléseket beérkezési sorrendben gyártjuk le. A gyártási idő átlagosan 1-2 hét.
Bővebb információt a gyártási és szállítási időkről itt találsz.
- Hol tudom megadni, hogy melyik GLS csomagponton szeretném átvenni a csomagot?
-
A megrendelésed megjegyzés rovatában vagy e-mailben küld el a hello@thegiftforge.hu címre.
- Személyes átvétel esetén hol és mennyi ideig tudom átvenni a csomagom?
-
Győrben a 9022 Győr, Szent István út 41. szám alatt található Sas és Kos társasjáték szaküzletben.
Budapesten a Metagameben (1132 Budapest, Kádár utca 10.)
A megrendelésed 1 héten belül tudod átvenni miután megkaptad a szállítást visszaigazoló e-mailt. A csomagot az átvételi pont nyitvatartási idejében veheted át. Amennyiben nem tudsz érte menni azon a héten, kérjük jelezd nekünk e-mailben: hello@thegiftforge.hu. - A csomagolás nem volt sérülés, de a terméken igen. Mit tegyek?
-
Amennyiben a kapott termék sérült vagy rossz minőségű, kérjük, írd meg nekünk e-mailben a hello@thegiftforge.hu címre a problémát. A könnyebb ügyintézés érdekében, kérjük, küldj nekünk fotókat a sérült termékről. A további teendőket e-mailben vagy telefonon egyeztetjük le veled.
- Sérült csomagolásban érkezett meg a termék. Mit tegyek?
-
Amennyiben sérült csomagolásban kapod hozza ki a futár neked a terméket. Kérjük, hogy ne vedd át. A kézbesítéskor jelezd a futárnak, hogy sérült a doboz és szeretnéd megnézni a beltartalmát. Ez esetben a futár köteles megvizsgálni a csomagot és annak tartalmát. Abban az esetben, ha a termék sérült, úgy jegyzőkönyv készül róla, majd a futár visszavisszi a raktárban, ahol egy újabb felülvizsgálaton esik át. Végül visszakerül hozzánk a termék. Amint visszaérkezett hozzánk a termék mi is megvizsgáljuk, és gyártunk neked újat vagy javítjuk a sérült terméket.
Amennyiben akkor vetted észre, hogy sérült a doboz (és vele együtt a termék is), amikor már elment a futár, kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@thegiftforge.hu e-mail címen. Természetesen ilyen esetben is cseréljük/javíjuk a terméket, amennyiben rögtön az átvétel után értesülünk róla.