ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a The GiftForge webshop használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A webshop üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltatók) adatai


Cégnév: Barta Kitti Ev.
Székhely: 9081 Győrújbarát, László utca 22.
Adószám: 67392685-1-28
Nyilvántartási szám: 50164835
Bankszámlaszám:11773119-00804244-00000000
E-mail cím: hello@thegiftforge.hu

A webshop motorját a Shopify szolgáltatja.

A webshopon található termékek és a termékeken lévő grafika Barta Kitti és Barta Tamás tulajdonát képezik. Azok sajátként árusítása, lemásolása tilos!

AZ ÁSZF ELFOGADÁSA


A regisztráció ill. vásárlás során a Felhasználó/Vásárló, ha a webshop szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit.

Amennyiben elfogadja az alábbi feltételeket, az esetben az ÁSZF szerint szerződés jön létre a webshop Felhasználója/Vásárlója és a Szolgáltatók között.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe a szolgáltatásainkat, amennyiben az ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül közzétételre (nem minősül írásban foglalt szerződésnek).

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK


A The GiftForge webshopon kapható termékek csak online vásárolhatóak meg. A termékekre vonatkozó árak a mindenkori ÁFA-t a törvény által előírt mértékben tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás vagy átvételi ponthoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A The GiftForge webshopon termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A termék adatlapján megtekintheti a termék nevét, árát, leírását, tulajdonságait és bármilyen egyéb információt, amely arra vonatkozik.

FONTOS: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

RENDELÉS MENETE


A termékkategória kiválasztása után megtekinthetőek az ebbe a kategóriába tartozó termékek listája. Itt található a termékeket bemutató fotó vagy illusztráció, a termékek neve és az ára. Amennyiben további információt szeretne megtekinteni egy termékről, kattintson annak képére vagy nevére.

A termék(ek)et két módon lehet kosárba helyezni. A termékkategóriában szereplő, a termék(ek) képe alatt elhelyezkedő gyors vásárlás gombra kattintva, vagy a termék(ek) adatlapján szereplő kosárba gombra kattintva.

Felhasználó/Vásárló regisztráció nélkül (mint vendég) és regisztrációval is meg tudja vásárolni a kosárba helyezett terméke(ke)t.

A regisztrációt ill. bejelentkezést a webshop fejlécében elhelyezkedő menüben található felhasználói ikonra kattintva érheti el. Itt adja meg a regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette a jelszavát, akkor használja az elfelejtett jelszó funkciót.

A kosár tartalmát a webshop fejlécében elhelyezkedő menüben található Kosár gombra kattintva érheti el. Itt tudja módosítani a kosár tartalmát (kosár módosítása gombra kattintva), folytatni a vásárlást (vásárlás folytatása gombra kattintva) ill. megadni a vásárláshoz szükséges tovább információkat, mint pl. szállítás (pénztár gombra kattintva). A Kosár módosítása kiválasztása után lehetőség van a termék(ek) megtekintésére, módosítására, mennyiség megadására, illetve a termék törlésére.

A rendelni kívánt termék(ek) hozzáadása, majd a szállítási és fizetési mód kiválasztása után, lehetősége van még egyszer áttekinteni a rendelést. Amennyiben mindent rendben talált, véglegesítheti a rendelést.

Miután véglegesítette a rendelést, a megadott e-mail címre küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a rendelés adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el a rendelést. Ilyen esetben, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE


Fontos tudnia, hogy nincs raktárkészletünk. A megrendelés feldolgozását a beérkezéstől számított 24 órán belül kezdjük el. A termék(ek) gyártása munkanapokon, hétfő - csütörtök 8:00 és 18:00 között, illetve pénteken 8:00 és 15:00 között történik. A rendelés leadására természetesen a munkaidőn kívüli és a hétvégi időpontokban is van lehetőség.

A termék(ek) elkészülési idejéről a Gyártással és szállítással kapcsolatos információk oldalon tájékozódhat.

Nem vállalunk felelősséget a rendelés határidejének esetleges csúszásáért, amely rajtunk kívül álló okokból történik. (pl. nem érkezik meg időben a gyártáshoz szükséges alapanyag.) De a Szolgáltatók kötelesek tájékoztatni a Felhasználót/Vásárlót az esetleges csúszásokról.

TERMÉKEK ALAPANYAGA ÉS KORHATÁR BESOROLÁSA


A webshopon megvásárolható termékeink alapanyagát az adott termék aloldalán találja. A Szolgáltatónak jogában áll a termék alapanyagát megváltoztatni olyan esetben, ha az alapanyag a beszerzés pillanatában nem elérhető vagy ha külső tényezők miatt huzamosabb ideig nem tudja megvásárolni. Ilyen eset pl. háború vagy vírushelyzet miatti lezárások, alapanyag szállítási fennakadások.

Az alapanyag ellátási problémák miatti alapanyag változtatás esetén a Szolgáltatónak maximálisan törekednie kell arra, hogy az eredetileg használandó alapanyaghoz képest a lehető legnagyobb mértékben hasonló alapanyagból készítse el a terméket. Ide tartozik pl. az alapanyag minősége, mintázata, súlya, vastagsága stb. (Pl. nyírfa hiány esetén nyárfa használata.)
A textil alapanyagú termékeknél a termék fotóktól eltérő árnyalatbéli különbség jogát fenntartjuk.

Azon termékeink esetén, melyek tartalmaznak kis méretű elemet, vagy méretükből adódóan (pl. tokenek) veszélyesek lehetnek egy gyermek számára, feltüntettük a termék oldalán a korhatár besorolást. Kérjük vásárláskor ezt vegye figyelembe.

FIZETÉSI MÓDOK


- Bankkártyával történő fizetés: A megrendelés után az oldal átirányítja Önt a SimplePay fizetési oldalára. A bankkártyán szereplő adatok megadása és a jóváhagyás után a fizetés megtörténik. A bankkártyával történő fizetés esetén a szállítási mód lehet postai átvétel, csomagautomata/csomagpont, futárral történő kézbesítés vagy személyes átvétel (Budapest és Győr).

- Utánvéttel történő fizetés: A rendelést visszaigazoló e-mailben megtalálja a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átvétel során. Utánvéttel történő fizetést csak csomagautomata/csomagpont vagy házhoz szállítás esetén készpénzben, illetve bankkártyával egyenlítheti ki.

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK


- Csomagautomata/csomagpont: A megbízott cég által meghatározott méretű csomagok esetén lehetőség van a csomagautomatában/csomagponton való átvételre. Ezen átvétel esetén banki előreutalás és bankkártyával történő fizetés mellett, lehetőség van az utánvétes fizetési lehetőségre is.

- Házhozszállítás: A banki előreutalással vagy bankkártyával kiegyenlített, illetve utánvéttel kiegyenlítendő rendelést lehetősége van a rendelésben megadott címen átvenni, melyet a megbízott futárszolgálat szállít ki Önnek.

 - Személyes átvétel (Budapest): A banki előreutalással vagy bankkártyával kiegyenlített rendelést lehetősége van átvenni a 1132 Budapest, Kádár utca 10. szám alatt található Metagame üzletben.

- Személyes átvételre (Győr): A banki előreutalással vagy bankkártyával kiegyenlített rendelést lehetősége van átvenni a 9022 Győr, Szent István út 41. szám alatt található Sas és Kos társasjáték szaküzletben.

ELÁLLÁS JOGA


A fogyasztó és a Szolgáltatók közötti szerződések részeltes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Felhasználó/Vásárló a megrendelt termék(ek) kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a terméket.

Amennyiben a Felhasználó/Vásárló él az elállás jogával, úgy ezt a Szolgáltatókkal írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postai vagy elektronikus úton, e-mailben vagy a láblécben található Bejelentések menüpont alatt található űrlapot kitöltve). A Szolgáltatók az elállási nyilatkozat kézhezvételétől követően haladéktalanul kötelesek azt visszaigazolni a Felhasználó/Vásárló felé. A Felhasználó/Vásárló az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül köteles a Szolgáltatóknak visszaküldeni a terméket. A visszaküldés költsége a Felhasználót/Vásárlót terheli.

Ha a Felhasználó/Vásárló az elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül kötelesek a Szolgáltatók, a Felhasználónak/Vásárlónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni. Ez alól kivétel a szállítási díj. A Szolgáltatóknak mindaddig nem kell teljesíteni a visszafizetési kötelezettségét, amíg vissza nem kapták a terméket.

Amennyiben a Felhasználó/Vásárló nem rendeltetésszerűen használta a terméket, úgy az abból adódó anyagi kár megtérítését a Szolgáltatóktól nem követelheti. Ezért, kérjük, kiemelten figyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Felhasználót/Vásárlót terhelik.

Nem illeti meg a Felhasználót/Vásárlót az elállási jog:

- olyan nem előre gyártott termék esetén, amely kifejezetten a Felhasználó/Vásárló kérésére, az ő általa szabott igényeknek alapján, egyedi kérésének megfelelően került előállításra,

- olyan termék esetén, melyet a Felhasználó/Vásárló megrongált, eltört, vagy nem megfelelően ragasztotta össze,

- abban az esetben, ha a társasjáték rendező(k) vásárlása előtt nem ellenőrizte a kártya-, valamint a dobozméretet. A különböző kiadások, ill. gyártásból fakadóan a dobozméret eltérhet az általunk használt dobozmérettől! Ezért kérjük, mindenképp ellenőrizze le vásárlás előtt!

GARANCIA, JÓTÁLLÁS


Meghibásodás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot (postai vagy elektronikus úton, e-mailben vagy a láblécben található Bejelentések menüpont alatt található űrlapot kitöltve) és tájékoztatjuk Önt a teendőkről. Garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek azon termékek esetén, melyek összeszerelést igényelnek, az összeszerelési útmutató betartásával együtt érvényesek. Amennyiben a Felhasználó/Vásárló nem az összeszerelési útmutatót betartva rakja össze a terméket, nem tudunk garanciát vállalni.

Termékeink ragasztására 1 hónap garanciát vállalunk. Amennyiben ezen időn belül elenged a ragasztás, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, ill. küldje el nekünk a ragasztási problémát bemutató képeket.

Társasjáték rendezők esetén nem vállalunk garanciát a doboz, valamint a kártyavédőkből eredő méretkülönbségekre. A termékeink aloldalán megtalálja az adott társasjáték rendező kártyatartóinak méretét. A megrendelés előtt kérjük, ellenőrizze le, hogy az Ön által használt kártyavédő mérete megfelel-e a társasjáték rendező kártyatartójához. Amennyiben a kapott társasjáték rendező kártyatartójának mérete nem egyezik meg a termék aloldalán feltüntetett mérettel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

A nem rendeltetésszerűen használt termékekre nem áll módunkban jótállási igényt elfogadni.

A hibás termékek garanciális javításra vagy cserére történő eljuttattásának költsége a Felhasználót/Vásárlót terheli. Amennyiben a Felhasználó/Vásárló nem megfelő csomagolásban juttattja vissza a terméket vagy termékeket, úgy a Szolgáltatók nem kötelesek átvenni, ill. visszaküldheti a feladónak.
A javítás a termék sérülésének mértékétől függ.

Amennyiben a termék ragasztása elengedett, úgy az alábbiak közül e-mailben történő közös megegyezés alapján a Szolgáltató:

- ha a termék ragasztása elengedett, de a termék nem sérült, akkor a javításhoz szükséges ragasztót eljuttatja a Vásárló részére,
- ha a termék ragasztása elengedett, de a termék nem sérült, akkor a javításhoz szükséges ragasztó árát (vásárlást igazoló blokk ellenében) visszatéríti a Vásárlónak, melynek összege nem haladja meg az 1.000 Ft-ot,
- ha a termék ragasztása elengedett, de javítható, akkor a Vásárló saját költségen visszaküldi a Szolgáltató részére a javítandó elemet, melynek javítását a Szolgáltató legjobb tudása szerint végez el,
- ha a termék ragasztása elengedett és megsérült, de nem javítható, akkor a Szolgáltató új terméket küld a Vásárlónak.

A ragasztást nem igénylő, összeszerelhető termékek esetén a meghibásodott elem cseréjét vállalja a Szolgáltató.

A Szolgáltatóknak törekedniük kell arra, hogy a javítást vagy cserét 30 napon belül elvégezzék. A jótállás keretén belül végzett tevékenység költségei a Szolgáltatókat terhelik.

PANASZKEZELÉS


A The GiftForge webshop panaszkezelési eljárása postai vagy elektronikus úton történik (e-mailben vagy a láblécben található Bejelentések menüpont alatt található űrlapot kitöltve), csakis írásban. Telefonos panaszkezelést nem vállalunk. A Szolgáltatók a panaszról jegyzőkönyvet kötelesek felvenni. A panaszt, ill. az arra adott választ, a panasz felvétel napjától számított 1 évig köteles megőrizni.

A Szolgáltatók a hozzá beérkezett panaszt a beérkezéstől számított 30 napon belül megvizsgálják és arra érdemi választ kell, hogy adjanak. A panaszra a Szolgáltatóknak írásban kell válaszolniuk. Amennyiben a Felhasználó/Vásárló elektronikus elérhetőséget ad meg, a Felhasználóval/Vásárlóval, ebben az esetben a bejelentésről szóló jegyzőkönyv postai úton nem kerül elküldésre.

A Szolgáltatókkal kötött szerződésből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a Felhasználó/Vásárló lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, a Felhasználó/Vásárló keresettel élhet a Szolgáltatókkal szemben az illetékes Bíróság előtt.

Az ÁSZF által nem rendezett kérdésekben a mindenkori magyar Polgári törvénykönyvről szóló törvény rendelkezései az irányadóak.